lördag 24 februari 2007

Tabu?

Alltså - jag är frustrerad i den sanna, ursprungliga betydelsen. Sexuellt frustrerad! Så jävla frustrerad att jag t om börjar titta på främmande män på gatan och fantisera om hur de skulle vara i sängen.
En som verkar lite sävlig.. kanske tar lika god tid på sig med förspelet?
En med en fräck glimt i ögat? Snackar han lite "snusk" i sängen? Ibland gör det mig oerhört tänd. Snygga axlar, händer, en läcker stjärt triggar igång tankarna.
bild googlad '
Konstigt nog tittar jag inte ens i smyg på bulan framtill? Är det för att kuken inte hetsar mig eller är det för att jag är erfaren nog att veta att en liten kuk kan vara nog så effektiv? Faktum är att det som tjänar mig bäst är nån som kan hetsa upp mig mellan öronen!
Det var länge sen sist det hände, om man så säger! Och ännu längre sen våt svettig sex hände. Jag minns inte ens när det hände sist. Mingelspinglan verkar just nu vara singelpinglan, celibatanten, pestklockan ringer.
Jag har t om börjat kika på männen på jobbet med sexuella undertoner.*S* Och då är det torka, det kan man lugnt säga! Det är definitivt en av mina gränser- inget sex med jobbarkompisar.
Men.. sex måste jag ha snart.
Det fungerar inte med fräsha duracell och en pigg rabbit. Det behövs en partner med lite hjärna!!
Så snälla Gud... Det är sällan jag ber om nåt. Men nu är det panik.. HJÄLP!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken hunger.... varför går vi människor runt och längtar och längta. Att få leka tillsammans att få utlopp för sina känslor, det kan var inte vara fel. Vi lever för att finna njutning. Jag som du kan väl känna att vi vill bar känna en var skön kropp. Våga upptäcka det fina..............

Anonym sa...

Making money on the internet is easy in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]seo blackhat forum[/URL], You are far from alone if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses alternative or little-understood ways to produce an income online.